DigiTaalhuis Zomer: Leesgroep Korenbeurs

Het is zomer in het DigiTaalhuis! Het is vakantie, daarom gaan de leeslessen op dinsdagavond en vier weken niet door.

Wil je toch oefenen met lezen? Kom dan op dinsdagochtend naar de leesgroep! In de leesgroep oefenen we samen met de Nederlandse taal. Elke keer doen we iets anders. In de zomer lezen we geen boek, maar stukjes uit tijdschriften, of doen samen een puzzel gedaan. Iedereen is welkom in de korenzaal. Het is leerzaam, gezellig en je oefent op een leuke manier met taal.

Het is gratis en aanmelden is niet nodig.